March 1st, 2012, 12:59 pm

page 311 (thankyouthankyouthankyouthankyoooouuuu)

post a comment


average rating: 5.00

AUTHOR

March 1st, 2012, 12:59 pm

THANK YOUUUU!!!!!!

i'm very emotional atm but but it's just, I really never expected to receive so many comments and enthusiams for this comic....I really, really don't feel it is deserved and, i'm so just so fucking greatfukl ='III THANK YOU SO SO SO MUCH EVERYONE WHO READS THIS COMIC!!!!!!


thank you ='III sorry for the overwhelming comment...ahhh;;;;

I will rpely to comments in a while I promise!! thank you for reading... ='I

December 13th, 2017, 4:49 pm

March 12th, 2012, 9:03 am

replies

@Rennakins awe...man this really touched me..thank you so so much =') -speechless-

@mananabiscuit awe dude!! I feel like this comic is really boring hahaha x,D so it's very nice to hear this ='I

@Loss_of_Motion LOL xD thank you!

@Iron awe thanks Iron, you're the sweetest person ever ='I and thank you <33

@ghousevile awe golly man, to hear that it has 'heart' I think is one of the best things I could ever hear ='I you really mae my day, you've no idea xx i'm glad you like the sasha! he will be appearing a little later ='D thank you!!

@Itaru-sama LOLOLOLOLOL YES YES!! because I based this on someone i know, he irl really is quite a goober hahaha xD!

@campanella man, people doing this paring thing is really making me gooey ='D thank you for doing this!! xD

@Jai i dont tihnk i rememmber you commenting, but I love your icon!! i do not mind if you do not comment, however! thank you for your wonderful comment, it made me so happy to hear ='D!!!

@lovelynobody00 hahaha xD thank you! theres only one way to shut up an empotional git! xD

@Rosia LOL youre comment i so sweet ='DD I'm rly touched that people 'pair' characters together, thank you ='DD

@jonasf thank you, i'm so glad you think so ='DD i really try extremely hard to give characters more than one dimension, so thank you so much ;w;

@AliceRose i'm so glad!! I think saha ha a very eccentric character so I hope that shones thorugh, thank you alice! ='D

@SEXBOMB AWE MAN this was the sweetest comment ever ='II thank you so much!!! golly it means so much to me to hear that the comic i still interesting w/o action, because I reall worry about this- THANK YOU!!!

@Chocotorta ....thank you ;w;

@eterntalbeleiver12 guilt guilt guilllt! xD man, thnaks fr the essay, so inspiring and encouraging, same goes to you!! god, i keep reading HO and not commenting, and it#s just wrong, esp. recently as things have heated up >;I i will comment later!!!

@NonameXP you do not have to comment if yu dont want to!! I whole heartidly agree, I never know what to say on ppl's comics!! Dx just, thank you for reading ='DD

@Blosom LOL I love this comment xD

@RadicalTrain simply...I HAVE TO SEE THIS SOMEDAY!!!!!!

@DeathRider18 man this was such a cute comment ;n; thank you so much!!!

@Lyco thank you so so much jade ='UU it means so much comming from you!!

@polkadots awe no!! you really dont have to comment if you dont want to!! you should comment whenever you wish , i really dont mind ='D I am so happy you read it tho, as I admire you so greatly!! thank you ='D

@snowdrunk ...simply thank you, and , i love your art and your last fanart TO PEICES!!! (I printed it out, heh) I would be so so honoured ='))thank you for commenting!!!

@Zin0 awe dude, thnak you so much!!! x.D I'm so glad you are 'pariing', this is so sweet, thnak you so much for comenting and reading!!! =.DD

@kewe wah, this means so much to me to hear this (about feeling)...so thank you, so much =')))

USERS

March 1st, 2012, 1:11 pm

Whaaaaaaaat hold the phone here.

Every single comment you get is TOTALLY deserved AND MORE because WHOA you are an amaaaaazing storyteller and your comics are absolutely outstanding. You are the best!!

Also seriously... I have no idea how you keep being so amazing. I thought "There's no way this can be better than her Penelope comic" and then IT'S JUST AS AMAZING. All I can say is you're amazing haha... so please don't stop being amazing!

Now this update... so super cute haha. I like how Ruthie went into a little rage there and it STILL was totally adorable. She still shouldn't yell at people she doesn't know, though. XD

March 1st, 2012, 1:18 pm

AAAAAAAAAAAAAH I was checking your comic obsessively for this update hahahaha I was like WHAT WILL RUTHIE SAY WHAT'S GOING TO HAPPEN AJKJSGHNKH and you updated so quick!! T_T Thank YOOOOOOOOOOOOU, seriously!!

March 1st, 2012, 1:27 pm

emotional much? ha ha. I think poor sasha has a crush

March 1st, 2012, 1:40 pm

Seconds Rennakins! You deserve it, 'cuz you're awesome x3! Not only is your storyline so addicting, but the art is original and cute and also you update a lot and everytime you do I'm dancing a little dance of joy :D

I love annoyed Ruthie btw xD

March 1st, 2012, 2:24 pm

I love it, ;u; I just love this comic, and I'm so excited with the way it's heading. new characters! Ruthie standing up for herself...

c: there's so much heart in this comic, I love reading it.
adsjdfklsa and maybe gooey comments like this are what leave you emotional, but I mean every word of it.

:U I really like this page, too. we only just met Sasha, but I'm so excited to see more of him in the story. c:

March 1st, 2012, 2:24 pm

Aww! Look at him! He's such a goober! <3

March 1st, 2012, 2:31 pm

o my, this pairing is perfect! xD

March 1st, 2012, 3:24 pm

Aw he's like a puppy
pink-haired punk puppy

I like them both much better now, was about time Ruthie stood up for herself.

March 1st, 2012, 3:50 pm

The face is oh my gosh his FACE!! XD He looks surprised, rather pleased and slightly confused by the fact that he is ;D

He needed that! He really did, he's a lucky boy that he met janey first and ruthie second. I don't know what would have happened had it been the other way around. aaaw, i'm still getting off on that expression, my god! XD

This episode feels kinda perfect. I feel so much has moved because of it, my interest had been quadrupled in the last few dozen pages XD

I desperately want to know what's rattling around sasha's head right now. I wanna let janey have a good cry out of what's on her mind, I wanna hear what Miss B has to say to Blake, and I kinda wanna shake ruthie and tell her that she doesn't need to try so hard (and tell her that things will be okay XD y'know delicate and the like)

aaaw jesus, SO much to talk about!! I'll DM you tomorrow night for skype chat if you're free :)

March 1st, 2012, 3:55 pm

I think this is my first time commenting, because I really don't remember if I did it before XD If I'm wrong then just forget this part lol

Anyways, I love your art style and the story is amazing, I love it!!! I like Ruthie a lot, but my favorite character until know it's Sasha!!! I love his personality and his looks! And right now, I'm starting to like this pairing, hahaha they look cute together!! ^^

March 1st, 2012, 4:49 pm

well that shut him up >u>

March 2nd, 2012, 12:05 am

heavy stuff. you give so many angles on situations like this, it's like every character really has room to show themselves. keep going! keep going! ^O^ w00t w00t~

March 2nd, 2012, 5:18 am

oh my golly

i love this comic soooo much ; there are no words. like, no, you don't even understand how perfect it is. i just love how it's not a comic that needs action to be involving, and like, how fast i get emotionally invested in the characters you write is insane. you da bomb, fo sho.

March 2nd, 2012, 6:17 am

bawwwww i love these two so much
they are such strong well fleshed out characters already i already feel like i know sasha

March 2nd, 2012, 1:06 pm

whatwhat what are you talking about!? you totally deserve a lot of comments! this comic is super funny and cute and awesome so all the comments and compliments for you girl! xD

March 2nd, 2012, 8:19 pm

Oh does he feel guilty or has he fallen in love? hehehe XD
I know the feeling of not feeling deserving enough for good things. Dont feel so low about yourself or your work! D: You work hard on this and you are getting back what you put in through the comments ,the favs, everything, its all deserved! I've noticed you are very very supportive and enthusiastic of other comic artists as well! Why be surprised at how supportive others are of you? You get back what you put in! Also your comic is brill and you are a pro at storytelling so its no wonder so many people love this :) I understand that you are overwhelmed but please dont say its not deserved when you work so hard on your pages! :/

March 3rd, 2012, 2:15 am

Of course you deserve it. I love this comic, I love your art. I would comment more if I didn't fail at thoughts. lol ^v^

March 3rd, 2012, 7:25 am

yeah!

you go gurl!

March 3rd, 2012, 8:18 pm

Well now she just made him feel bad. :C
He needs a hug, a kitten, and a strong drink with an umbrella in it.

Actually if I had a computer to myself, or even one that had photoshop, I'd totally draw Sasha with a kitten and a Mai Tai.

March 4th, 2012, 6:35 am

*SPLUTTER* Okay, bugger Blake now. Ruthie, look at that adorable little Sasha on the step.
('Nother fantastic update m'dear.)

March 4th, 2012, 4:12 pm

Just want you to know, that I check up on this comic all the time - I'm just really bad at remembering to comment atm :'(
BUT THIS IS SO GOOD! I love the new characters and the twists!
Arrhhh, can't wait for more updates!!
You're too gooooood.

March 5th, 2012, 2:00 pm

sdjkgfkldjsgfkjsd
sorry I missed some months and just read like 50 pages and gdsgfdskgfdsk WHATS HAPPENINGGGG
but awwwwwwww I totally love Sasha! He's russian AAAH!! > w <
and poor ruthie ; u ;
sasha and ruthie should lean on each other u v u
bad bad blake...

and again I feel like drawing a fanart ; u ;

March 8th, 2012, 1:16 pm

Jjksjkdjskdmsjbhjab!! I've haven't read this in a month, and then read all the new pages for once and just MY FEELINGS! I lovelovelove Sasha! And he even got to meet Ruthie and dear lord, I ship them too much already! xD Deffo two of my favorite characters in this comic. Can't wait to read more now!

March 9th, 2012, 4:31 pm

alsdkfjs sashaaa omg... And yes i agree with everyone. I've always loved your way of story telling and how you put so much feeling into your stories uwu <3

post a comment