October 14th, 2011, 6:33 am

page 203

post a comment


average rating: 5.00

AUTHOR

October 27th, 2011, 12:33 pm

Repliessss

@StrawberryCheesecake NO WAY! That's awesome, thank you so jch, this made em smile so much:'DDDD

@DarSasu @sillyilly @mananabuscuit THANKYOU!! O man this comment made my day :'D how sweet <3

@AliceRose O why thank you Alice you hunk you x

@

August 20th, 2017, 4:16 pm

USERS

October 14th, 2011, 6:52 am

AWWWWWWWW!
I scared me mom d'awwing over this page.

October 14th, 2011, 10:36 am

LMAO!! I'm shocked O.O

October 14th, 2011, 1:40 pm

I squeaked :DDDDDD That was sooo sweet, Blake!! <3

October 15th, 2011, 5:58 am

oh blake what a line

October 18th, 2011, 1:29 am

blaaaake whats your prooooblemmmm

omg theres another page!!!
WOAH BLAKE WOAH
omg
that
is
so
poetic
though.
D:
(and for a first kiss)
aaaaaaw hahhaha omg, Blake why would you, don't be all sensual blaagh sweetness dammit. Aw Ruthie. :( He's all attracted to that chic pixy-cut blonde too. What a first kiss. Ah well, I guess its kinda sweet though. In a nostalgic, coming-of-age, reality tastes like oranges and not cream sort of way. dreams are different. DIFFERENT!! DX
hshgncfkklgthdrgfx\
D'x

October 23rd, 2011, 8:46 am

SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL *_*
SOSOSOSOSOOO CUUTEEEEEEE <3 <3 <3333333

November 26th, 2011, 5:17 pm

GHAAAAA IOFDHGPDIFOGDFISGFOIGHDFOGDH

December 19th, 2011, 12:19 pm

"Like Whiskey" (lol sorry had to)

view Sir's profile

Sir

April 29th, 2012, 2:42 am

YESSSSSSSSSSS

May 1st, 2012, 4:40 pm

D'aaaaww. <3 So cute. * u *

post a comment